-
gabrijel5Bonus Majstor
We regret to inform you that on June 14, 2017 we will no longer be able to accept customers from your location. Therefore we will be closing your account.
What does this mean?
From approximately 3pm UTC on June 14, 2017 you will no longer be able to access your Smarkets account.
It is important that you stop betting and withdraw your balance before that time to avoid any unnecessary delay in receiving your funds. Before that time, you will still have access to your account.
After June 14, however, all account functionality will be disabled, at which point you will need to contact [email protected] in order to retrieve your balance.
If you do not use your Smarkets account you do not need to take any action.
Should you have any questions or require assistance, please do not hesitate to contact us at [email protected].
Kind regards,
The Smarkets teamPozdrav ! Zanima me, na koje se to drzave odnosi, pošto nisam dobio nikakav email od strane Smarketsa , a od malo prije nisam u mogućnosti logirati se na svoj Smarkets račun ?
Inače dolazim iz Hrvatske -
gabrijel5Bonus Majstor
Odjednom ne mogu napraviti ˝Gambling˝ transakciju na Netelleru ? Poslao im upit, međutim za sada betz odgovora
-
gabrijel5Bonus Majstor
Njihova kontakt služba kaže da možemo igrati ali da nema bonusa na depozite u Eurima i USD….sad mi više nije ništa jasno …:cheer:
Mislim da možemo igrati jedino OW Sports na njihovoj stranici
-
gabrijel5Bonus Majstor
Njihova kontakt služba kaže da možemo igrati ali da nema bonusa na depozite u Eurima i USD….sad mi više nije ništa jasno …:cheer:
-
gabrijel5Bonus Majstor
Nemam još ovdje otovren račun, pa me zanima imaju li ikakav Welcome bonus ili nešto slično na prvi depozit ?
Hvala
-
gabrijel5Bonus Majstor
Odigrano….skinuto sa LAY strane
-
gabrijel5Bonus Majstor
Neznam dali isplaćuju , ali bonus mi je odmah dodijeljen, i ono što najviše volim bonus i depozit su ostali kod njih tj. uzeo svu lovu na exchangeu
-
gabrijel5Bonus Majstor
Pozzz svima, novi sam ovdje iako često čitam vaš forum
Pazite da netko ne ostane bez bonusa kao i ja .
Otvorio sam račun, upisao podatke o sebi koje su tražili prilikom registracije, napravio depozit od 100E i vidim bonusa nema . Zatražio bonus putem livechata, međutim rekli mi da bonusa nema jer nisam ispunio sve svoje podatke prije prvog depozita ( mislim da mi je nedostajalo ime ulice ili tako nešto slično, što me uopće nisu pitali prilikom registracije….
Otvorio sam podosta računa kod raznih kladionica , ali nigdje nisam ostao ovako mučki bez bonusa… :angry:Dakle , prilikom prvog depozita treba paziti da su svi vaši podaci ispunjeni, u protivnom ostajete bez bonusa.