Bonus Majstori » Forum » Kladionice i klađenje » Zabrana klađenja u Hrvatskoj – inozemne kladionice
-
MalaBakaBonus Majstor8. lipnja 2017. u 12:33 #164435
a
-
MalaBakaBonus Majstor13. lipnja 2017. u 14:52 #164448
a
-
underdogAdministrator13. lipnja 2017. u 15:05 #164451
Pa dal je moguce !!!??? Par dana nema nikakve dojave o nekom bonusu ??? Underdog , please zatvori ovaj site !!! Doista nema smisla !
e moj baka, same obaveze… ljeto je došlo 🙂
-
MalaBakaBonus Majstor13. lipnja 2017. u 15:39 #164453
a
-
gabrijel5Bonus Majstor14. lipnja 2017. u 22:10 #164455
We regret to inform you that on June 14, 2017 we will no longer be able to accept customers from your location. Therefore we will be closing your account.
What does this mean?
From approximately 3pm UTC on June 14, 2017 you will no longer be able to access your Smarkets account.
It is important that you stop betting and withdraw your balance before that time to avoid any unnecessary delay in receiving your funds. Before that time, you will still have access to your account.
After June 14, however, all account functionality will be disabled, at which point you will need to contact [email protected] in order to retrieve your balance.
If you do not use your Smarkets account you do not need to take any action.
Should you have any questions or require assistance, please do not hesitate to contact us at [email protected].
Kind regards,
The Smarkets teamPozdrav ! Zanima me, na koje se to drzave odnosi, pošto nisam dobio nikakav email od strane Smarketsa , a od malo prije nisam u mogućnosti logirati se na svoj Smarkets račun ?
Inače dolazim iz Hrvatske -
IndijankaBonus Majstor14. lipnja 2017. u 22:15 #164457
Pozdrav
Ne znam za druge države ali uglavnom građani Hrvatske više ne mogu igrati na Smarketsu.
-
gabrijel5Bonus Majstor14. lipnja 2017. u 22:39 #164459
Pozdrav
Ne znam za druge države ali uglavnom građani Hrvatske više ne mogu igrati na Smarketsu.
Pa zašto ? Nigdje me nisu obavijestili ?
-
IndijankaBonus Majstor14. lipnja 2017. u 22:42 #164461
Morao si dobiti email s obrazloženjem.Iskreno,ja nisam ni čitala tekst…Uglavnom igračima iz HR vise nije dozvoljeno klađenje na Smarketsu.Ako imas lovu na racunu,javi im se i isplatit ce ti tvoj novac.Sve vise kladionica daje zabrane na pojedine zemlje zbog tih novih zakona o klađenju,poreza itd itd…
-
gabrijel5Bonus Majstor14. lipnja 2017. u 23:31 #164464
Morao si dobiti email s obrazloženjem.Iskreno,ja nisam ni čitala tekst…Uglavnom igračima iz HR vise nije dozvoljeno klađenje na Smarketsu.Ako imas lovu na racunu,javi im se i isplatit ce ti tvoj novac.Sve vise kladionica daje zabrane na pojedine zemlje zbog tih novih zakona o klađenju,poreza itd itd…
Hvala na brzom odgovoru Indijanka
Pa jbt….nažalost moja najprometnija kladionica….jako će mi loše ovo legnuti….
Nisam dobio email jer sam vjerojatno iskjučio obavijesti putem emailaŠteta, velika šteta
Dali je ikako moguće preko VPN imati i dalje otvoren račun ? Tj da li je moguće ikako imati aktivan račun
Hvala -
IndijankaBonus Majstor14. lipnja 2017. u 23:49 #164466
E to ti ne znam,imala sam iskustva s VPN ali mislim da ce bas zatvorit racune…No nemoj me drzati za rijec.pozz
- Morate biti prijavljeni kako bi mogli odgovoriti na ovu temu.