Božićni kalendari 2013

Bonus Majstori » Forum » Iz dana u dan » Božićni kalendari 2013

Pregledavate 10 postova - 71 do 80 (od ukupno 133)
Autor
Sve objave

za one koji tamo mogu igrati božićne kalendare imaju i comeon i mybet

bwin kladara

Get a FreeBet up to €500 on New Year’s Day!
    Place as many multi-bets, with two or more selections, as you like (each selection with odds of 1.50 or higher), and get a FreeBet up to €500 on New Year’s Day!

The more you bet, the higher the FreeBet you get!

We’ll credit all FreeBets on January 1st 2018. All qualifying bets settled between 15.12.2017 at 08:00 CET and 1.1.2018 at 07:59 CET will count towards this promotion. See the table below to see what prizes you can win.

Prize table (15.12.2017 08:00 CET – 1.1.2018. 07:59 CET)

Settled qualifying bets with a total stake of: Prize
    €100 – €199.99* €10* FreeBet
    €200 – €299.99* €20* FreeBet
    €300 – €499.99* €30* FreeBet
    €500 – €1,499.99* €50* FreeBet
    €1,500 – €3,999.99* €100* FreeBet
    €4,000 – €9,999.99* €250* FreeBet
    €10,000 or more* €500* FreeBet

Unibet danas 50% do 30 eura….

Kladionice su počele objavljivati promo adventske kalendare za 2018/2019

Trenutno su najbolje promocije na Unibet kladionici i Betathome kladionici

Unibet za 1.12.18 ima đabe spinove u kazinu a betathome ima besplatan vaučer za klađenje od 5 eura (ne vrijedi za SRB)

Unibet kalendar

It’s Jingle Spins all the way
    It’s the most wonderful time of the year! We hope your tree is decorated, your halls are decked with holly and your Christmas lights are sparkling.

But don’t worry if your decorations aren’t quite ready – the first day of our Advent Calendar has all the seasonal spirit you‘ll need. Because the first of our 24 daily offers is all about our Jingle Spins slot game – and the 5 Cash Free Spins waiting for you behind door Number 1. Simply open the game and you’ll find them in your account.

And that’s not all. You can also opt-in to our Lucky Spin Tournament for a chance to win even more, with the top 500 players able to win over 6,000 Cash Free Spins.

Betathome

Get a 5.00 EUR betting voucher!

There are thrilling football clashes coming up in Europe’s top leagues and, thanks to the betathome.com Advent calendar, you can bet on these top matches for free now. Because there’s a betting voucher worth 5.00 EUR behind today’s door. There’s no better way to get in the Christmas spirit!

Redeeming your voucher couldn’t be easier:
    Click on “Redeem voucher now!” and accept the rollover conditions.
    The voucher will be credited to your betting account instantly.

02.12.2019 Adventski kalendar

Betathome do 100 besplatnih spinova u kazinu, zarolajte i osvojite

With us you are on the pre-Christmas street of winners! Because in the betathome.comAdvent calendar up to 100 free spins are waiting behind door number 2 for your next visit in our c asino. Challenge your luck right away at our slot “The Secrets of Christmas™”. Happy winnings are guaranteed!
    It’s this easy to get the free spins:

Unibet 25% Extraextra na dobivene okladem maksimalan ulog 50 eura na kvotu 1.50 ili više

25% Profit Boost on all sports
    We’ll keep today’s offer short and sweet. Bet €50 on any sport or market and get a 25% Profit Boost. Oh, and remember to check back tomorrow for another Advent giveaway.
    How to Play:
    ▪ Place a bet of up to €50 on any sport and any market and get a 25% profit boost.
    ▪ Odds must be of 1.4 or higher
    ▪ Find the 25% profit boost in your betting slip.
    We’ll have another offer in our calendar tomorrow, be sure to check it out.

02.12.2019 Adventski kalendar

Betathome do 100 besplatnih spinova u kazinu, zarolajte i osvojite

With us you are on the pre-Christmas street of winners! Because in the betathome.comAdvent calendar up to 100 free spins are waiting behind door number 2 for your next visit in our c asino. Challenge your luck right away at our slot “The Secrets of Christmas™”. Happy winnings are guaranteed!
    It’s this easy to get the free spins:

Unibet 25% Extraextra na dobivene okladem maksimalan ulog 50 eura na kvotu 1.50 ili više

We’ll keep today’s offer short and sweet. Bet €50 on any sport or market and get a 25% Profit Boost. Oh, and remember to check back tomorrow for another Advent giveaway.
    How to Play:
    ▪ Place a bet of up to €50 on any sport and any market and get a 25% profit boost.

Ovih 25% tu vidim neki profit ali ne znam kako da odigram.. Npr. da li mogu koeficijent 2.00 računati uvećan za 25% i tako kontru na matchbook? Da li mi netko od iskusnijih moze opisati kako da odigram??

[quote=”Bonusmaniac” post=12169]

How to Play:

Ovih 25% tu vidim neki profit ali ne znam kako da odigram.. Npr. da li mogu koeficijent 2.00 računati uvećan za 25% i tako kontru na matchbook? Da li mi netko od iskusnijih moze opisati kako da odigram??[/quote]

ne baš…. 25% dobiješ na dobitak, a ne na tečaj, dakle sam moraš izračunati uvećani tečaj….. možeš koristiti formulu :
    uvećani tečaj= tečaj + ((tečaj – 1)*0,25)…. npr:
    za 2,0 uvećani tečaj bi bio 2,25
    za 3,0 = 3,5
    za 4,0 = 4,75 itd.

puno hvala! probam nešto odigrat

za 3.12. Adventski kalendari Unibet , betathome, Sportingbeull kladionica

25% Deposit Bonus today do 20 eura – rollover 6 x kvota min 1.40 u roku 30 dana

Get even more to play with this Advent with a bonus on your deposit today and today only. Get a 25% extra when you deposit funds with a limit up to €20.

How to accept your offer

• Go to the “Bonus Offers” section of your account
      Activate your Deposit Bonus.
      Deposit and start playing right away.

Betathome 50% bonus do 10 eura
    10.00 EUR bonusa Vas očekuje!

Izvršite uplatu i dobiti ćete bonus!
    promotion header image

Uzbuđenje najviše razine je zajamčeno: Očekuju Vas nevjerojatne promocije svakog dana u betathome.com adventskom kalendaru. Ponuda iza današnjih vrata je vrhunska jer ćemo Vam dodijeliti do najviše 10.00 EUR u obliku bonusa nakon Vaše sljedeće uplate!
    Bonus možete uzeti vrlo jednostavno:

• Nadoplatite svoj kladiteljski račun.
      Kliknite na “Moj račun” te zatim odaberite “Uzmite bonus”.
      Upišite bonus kod XMAS031218 – gotovo!
      Nakon toga, dodatnih će 50% uplaćenog iznosa odmah biti dodijeljeno na Vaš kladiteljski račun (do najviše 10.00 EUR).
    • Sportingbull kladionica
      HOĆETE LI VI BITI SRETNI DOBITNIK 500 BESPLATNIH VRTNJI? ZAVRTITE KOTAČ ČUDA I SAZNAJTE!

Kotač čuda nije dobio ime bez razloga, stvarno je čudesan! Svakodnevno tijekom predstojećih 7 promotivnih dana zagarantirano dobijate skup besplatnih vrtnji u rasponu od 5 do čudnovatih 500! Zavrtite Kotač čuda BESPLATNO, osvojite besplatne vrtnje i ne zaboravite: svaka vrtnja na Kotaču čuda mogla bi vas nagraditi s obilnim skupom od 500 besplatnih vrtnji svakodnevno!

Igra je jednostavna:

Pokrenite c asino igru Starburst, Kotač čuda je već tamo i čeka vas.
      Kotač čuda zavrtjet će se automatski, tako opustite se i saznajte koliko ste besplatnih vrtnji osvojili danas.
      Vrtnje koje ste upravo osvojili možete odmah koistiti u igri Starburst!

Pokušavam naći još poneku dobru ponudu povodm blagdana. naletio na kladionica lutrija hrvtatke

Svaki dan uhvati 10 kn bonusa

Happy Hours – tko rano rani, 10 kuna grabi
    Odigraj sportsko klađenje za minimalno 20 kn i iskoristi bonus do kraja dana
    Trajanje: od ponedjeljka do petka u periodu od 3. do 21. prosinca
    Po jutru se dan poznaje, stoga uzmi bonus ranom zorom. Izaberi svoje sportske parove, uplati listić do 11 sati za minimalno 20,00 kuna, a mi ti darujemo 10 kuna bonusa za sportsko klađenje, koje možeš iskoristiti do kraja dana. I tako svaki radni dan, do 21. prosinca.

Trajanje promocije: Svaki dan od ponedjeljka do petka u periodu od 3. do 21. prosinca 2018.
    Bonus je jednokratan, jedan igrač može samo jednom dobiti bonus od 10 kn za igre SPK, ako za vrijeme trajanja (do 11:00 sati), uplati listić sportskog klađenja u iznosu od 20 kn ili više.
    Bonus će se u roku od cca 30 minuta automatski pojaviti na tvom HL računu, a možeš ga iskoristiti za igre sportskog klađenja do kraja dana.
    Uvjet za dodjelu bonusa je da igrač mora do 11:00 sati odigrati listić SPK u minimalnom iznosu od 20 kn.
    Promocija vrijedi samo za igru na internetu.
    Ponuda je ograničena zato požuri po bonus!

• Pregledavate 10 postova - 71 do 80 (od ukupno 133)
    • Morate biti prijavljeni kako bi mogli odgovoriti na ovu temu.