Bonus Majstori » Forum » Kladionice i klađenje » MB24 – okrali me za 1000 EUR
-
fangioBonus Majstor19. prosinca 2014. u 1:03 #157442
http://www.MB24.com je pljačka!
od 01.11.2014 pokušavam isplatiti novac koji sam uredno rollao po njihovim T&C.
Do sada sam 4 (četiri) puta inicirao isplatu iz raznoraznih razloga. Više možete pročitati blogu posvećenom ovim lopovima: http://bettingscam.wordpress.coma povjest na http://bettingscam.wordpress.com/povjest.
Ne nasjedajte!
-
KlintBonus Majstor19. prosinca 2014. u 1:59 #157443
MB24 je bivša Mobibet kladionica, i dosta ljudi se opeklo. Već na forumu ima tema o njoj:
http://bonusmajstori.com/forum/sportski-bonusi-za-sve/mobibet-bonus-200%E2%82%ACJa sam na kraju uspio izvuć novce, a koliko se sjećam dosta ljudi se natezalo s njima i neki su došli do novaca nakon pritužbi SBR-u, a neki nisu. Nakon što su sjebali ljude kao Mobibet kladionica promjenili su ime, izgleda da su prevaranti. Nemoj odustat, možda uspiješ isplatit. Sretno.
-
BonusmaniacAdministrator19. prosinca 2014. u 12:05 #157444
molio bih te da kao što sam ti već napisao pošalješ pritužbu kako bi dobio svoj novac na tijelo gdje su licencirani, te na portale http://www.sportsbookreview.com/ i na https://www.bookmakersreview.com/
Mobibet je bio ok i dok nije prodan tad je promjenio ime u mb24 i od tad su počeli problemi sa isplatama.
tvoja komunikacija vs mb24
18.12.2014 Objasnio MB24 da trx (ili NT) code ima 15 znamenki
17.12.2014 Tražio novac i NT code pet puta 50451 Udo “Pozdrav, trx code netellera je 521482424.”16.12.2014 MB24 se čudi 50451 Udo “Pozdrav, još nisi dobio novac?”
16.12.2014 Pitao ponovo za novac i NT code 50451 Udo “Pozdrav, tvoja isplata nije prihvaćena. Novac se vratio nazad na račun. Možeš li ponovo zatražiti isplatu – provider isplata i neteller žele pratiti ovu isplatu korak po korak.”15.12.2014 Pitao za novac i NT code po naputku netellera
13.12.2014 Pisao Netelleru i o tome obavjestio MB24 50451 Udo “Pozdrav, mogu potvrditi da smo obradili 700 GBP. Novac bi trebao biti na tvom netelleru najkasnije do sutra navečer u 20:00″
9.12.2014 Pitao zašto novci nisu sjeli 50451 Udo “Pozdrav, obradili smo tvoju isplatu. Nije mi jasno zašto nije sjela. Sad sam kontaktirao Neteller da dobijem odgovor.”
8.12.2014 Poslao još 2 e-maila u kojima pitam za novac 50451 Udo “Pozdrav, tvoja isplata je obrađena i obavješteni smo da će 700GBP biti na tvom neteller računu najkasnije večeras do 20:00″
7.12.2014 50451 Udo “Proslijedio sam stvar kao hitnu šefu financija”
6.12.2014 Poslao mail da nisam dobio novac
5.12.2014 Poslao mail da nisam dobio novac
4.12.2014 Po treći puta nalažem isplatu i o tome ih obavještavam 50451 Udo “Sad bi trebalo biti OK – isplata je proslijeđena odjelu financija”4.12.2014 Odgovor: Naložio sam isplate prije dva dana 50451 Udo Pozdrav, hvala za brzi odgovor. Ispričavam se ali, čini se da je poništena isplata tek sada postala vidljiva na tvojem računu. Možeš li ponovo izvršiti isplatu”
4.12.2014 Imaju grešku u sustavu 50451 Udo “Pozdrav, Možeš li ponovo napraviti isplatu preko netellera?. Čini se da smo imali grešku u sustavu pa je tvoja isplata poništena”
2.12.2014 Naložio isplatu 700 GBP na neteller i 10 na skrill
2.12.2014 Poslao e-mail gdje me oni upućuju kako mogu isplatiti na skrill30.11.2014 storno isplate na skrill Udo Pozdrav, naš sistem je morao otkazati zahtjev za isplatom zbog pogrešnog načina isplate. Uplatili ste putem netellera, pa morate i isplatiti na neteller (t.j. nikad niste uplatili skrill-om). Molim ponovite isplatu putem ispravnog načina plaćanja (neteller) kako bi ga mogli isplatiti.
28.11.2014 Zatražio isplatu 500 GBP na skrill
28.11.2014 Odgovor: stornirali su prvotnu isplatu 49950 Luke J “Zatražio sam od tehničke službe da stornira isplatu. Poslije toga napravite novu isplatu preko skrill-a”
28.11.2014 Poslao poruku da ne mogu otkazati isplatu na neteller kako bi isplatio na skrill
27.11.2014 Odmah napravio i verifikaciju skrill računa
27.11.2014 Uplatio 10 GBP putem skrilla
27.11.2014 Rekao da imam skrill Luke J “Ako ste dosad uplaćivali preko skrill-a možete isplatiti bez problema. Ako niste, samo uplatite 10 EUR i isplatite koliko hoćete”
27.11.2014 Odgovor: Imaju problema s netellerom (?!)
49950 Luke J “Još imamo problema s netellerom. Možete li izvršiti isplatu na neki drugi način?”
27.11.2014 Po 3. puta pitao gdje su novci 49950
20.11.2014 Poslao slike profila i povjest gdje se vidi transakcija netellera
20.11.2014 Sada traže verifikaciju netellera 49793 udo
20.11.2014 Poslao e-mail s upitom gdje su novci 49798
12.11.2014 Poslao skenova osobne i bankovnog računa 49556
12.11.2014 Odgovor: Traže verifikaciju računa: osobnu i bankovni račun 49556 Udo
12.11.2014 Poslao e-mail s upitom gdje su novci 49556
1.11.2014 Zatražio isplatu 700 GBP
1.11.2014 Završio rollover uplatio ukupno 1200 GBP oklada
19.10.2014 Uplatio 80 GBP dobio još 80 GBP depozit bonusa
19.10.2014 Otvori račun -
fangioBonus Majstor19. prosinca 2014. u 22:16 #157465
Hvala na odgovorima.
Njima sam poslao upozorenje prije 6 dana da ću ih prijaviti. Nisu reagirali. Sinoć sam poslao pritužbe na navedene portale.
O tome sam obavijestio ove lopove, kao i link na moj blog. Ne odgovaraju.
Pozdrav 🙂
-
nesasoBonus Majstor19. prosinca 2014. u 23:43 #157467
tesko ces od njih izvuci novac pogotovo ako imas vise racuna
-
dudyBonus Majstor20. prosinca 2014. u 3:06 #157469
Dobra je stvar što te još uvijek nisu okrali, lova postoji tamo negdje a trebaš se nadati da ćeš je dobiti. Meni je rekord 55 dana čekanja kod jedne poznate kladionice
Hvala na odgovorima.
Njima sam poslao upozorenje prije 6 dana da ću ih prijaviti. Nisu reagirali. Sinoć sam poslao pritužbe na navedene portale.
O tome sam obavijestio ove lopove, kao i link na moj blog. Ne odgovaraju.
Pozdrav 🙂
-
fangioBonus Majstor20. prosinca 2014. u 11:23 #157470
Bog,
Lopine su to, mala je vjerojatnost da će isplatiti.
Na sreću uvijek imam samo jedan račun. U njihovom slučaju, jedan previše.
Pozdrav!
-
clanak504Bonus Majstor24. prosinca 2014. u 0:18 #157539
evo ja upravo dobio svojih 1800 eura. potrajalo neka 2 tjedna. i valjda 3 puta slao dokumente
-
fangioBonus Majstor24. prosinca 2014. u 11:21 #157541
clanak504: Moje traje 54. dan. Evo novih bisera:
Prekjučer:
Ukratko: Opet je obećeo da će uplatiti od sinoć u 20:00, te da će poslati NT code. Ništa od novaca. Naravno nije ni poslao NT code.
Udo ( MB24 Support Team) Dec 22 21:40
Hi I have just authorised 700GBP to be paid into your neteller account. This has now been passed to our payment providers. I have been promised that the funds will be in your neteller account by the very latest tomorrow evening at 20:00hrs. Unfortunately this cannot be done any quicker because the GBP “payrun” is each day at 19:00 and the authorisation did not get through before then. Can I please ask you to check your neteller account tomorrow evening. For your interest – our neteller account was set to decline GBP withdrawal requests at the time of your withdrawal. That´s why the GBP withdrawal got rejected. This was completely our fault and should have been spotted much, much earlier. This has now been rectified.
As soon as I have the neteller NT code I will forward this to you. Again – I can only apologies for this “simple” mistake and ask for your understanding.Sinoć odgovara kako mu (opet) nije jasno zašto nije sjelo, te da će (opet) kontaktirati neteller.
:angry: -
matija69Bonus Majstor24. prosinca 2014. u 15:13 #157542
dobit ćeš pare. ne brini
clanak504: Moje traje 54. dan. Evo novih bisera:
Prekjučer:
Ukratko: Opet je obećeo da će uplatiti od sinoć u 20:00, te da će poslati NT code. Ništa od novaca. Naravno nije ni poslao NT code.[i]
Udo ( MB24 Support Team) Dec 22 21:40
Hi I have just authorised 700GBP to be paid into your neteller account. This has now been passed to our payment providers. I have been promised that the funds will be in your neteller account by the very latest tomorrow evening at 20:00hrs. Unfortunately this cannot be done any quicker because the GBP “payrun” is each day at 19:00 and the authorisation did not get through before then. Can I please ask you to check your neteller account tomorrow evening. For your interest – our neteller account was set to decline GBP withdrawal requests at the time of your withdrawal. That´s why the GBP withdrawal got rejected. This was completely our fault and should have been spotted much, much earlier. This has now been rectified.
As soon as I have the neteller NT code I will forward this to you. Again – I can only apologies for this “simple” mistake and ask for your understanding.[/i]Sinoć odgovara kako mu (opet) nije jasno zašto nije sjelo, te da će (opet) kontaktirati neteller.
:angry:Nema leba bez motike
- Morate biti prijavljeni kako bi mogli odgovoriti na ovu temu.