Zabrana klađenja u Hrvatskoj – inozemne kladionice

Bonus Majstori » Forum » Kladionice i klađenje » Zabrana klađenja u Hrvatskoj – inozemne kladionice

Pregledavate 10 postova - 111 do 120 (od ukupno 145)
Autor
Sve objave
  • #167148

    Nemojte se zalićat s vpn-ovima. Većina kladionica kad otkrije da ih koristite trazit će objašnjenje ili će vam samo zatvoriti racun.

  • #167150

    Nemojte se zalićat s vpn-ovima. Većina kladionica kad otkrije da ih koristite trazit će objašnjenje ili će vam samo zatvoriti racun.

    Nema drugog načina za ulogirati se trenutno na Betfair i bet365

  • #167152

    ima ,već za 3.73$ mjesečno

    https://www.cheap-forex-vps.com/

    + vlastita i uvijek ista IP adresa

  • #167155

    Malo sam tražio i našao se način bez VPNa i VPSa i bilo čega. Samo se treba na internet konekciju staviti Googleov DNS server. To su ove adrese. https://developers.google.com/speed/public-dns/docs/using
    Točno kako radi ovaj lik u videu. https://www.youtube.com/watch?v=sZ5N8zNh4L4

    Radi mi sad bet365 i betfair najnormalnije.

  • #167157

    Šta se događa danas Betfair radi bez VPN ?

  • #167160

    Ja sam probao da se logujem na Betfair danas(Srbija), mogu da se ulogujem, ali nema kvota ponudjenih.. Probao sam da povucem pare na Skrill, pise da se ceka transfer 2-5dana,jel i Vama tako posto prvi put povlačim?
    Ima li nekih naznaka kako bi funkcionisanje Betfaira u Srbiji moglo da se resi?

  • #167162

    Izgleda da krajem mjeseca Betfair skroz napušta Srbiju i zatvara sve accove.

  • #167168

    zatvorio vec sve racune za igrace iz Srbije:evil:

  • #167172

    Jel probao neko iz Srbije da li radi preko VPS sada BF?

  • #167177

    Jedna moja draga me odj…

    Dear Customer,

    We are writing to inform you that Expekt.COM has permanently closed its operations in your country.

    Consequently, you are no longer able to access our website.

    Should you require any assistance, and if you still have funds on your account, please contact our Customer Service Department at [email protected] so that your funds will be paid out manually.

    We apologize for any inconvenience this situation may cause.

    We take this opportunity to thank you for choosing Expekt and wish you the very best for the future.

    Kind regards,

    The Expekt team

Pregledavate 10 postova - 111 do 120 (od ukupno 145)
  • Morate biti prijavljeni kako bi mogli odgovoriti na ovu temu.