Bonus Majstori » Forum » Kladionice i klađenje » Zabrana klađenja u Hrvatskoj – inozemne kladionice
-
mmaarioBonus Majstor18. lipnja 2019. u 10:41 #167148
Nemojte se zalićat s vpn-ovima. Većina kladionica kad otkrije da ih koristite trazit će objašnjenje ili će vam samo zatvoriti racun.
-
md46135Bonus Majstor18. lipnja 2019. u 14:08 #167150
Nemojte se zalićat s vpn-ovima. Većina kladionica kad otkrije da ih koristite trazit će objašnjenje ili će vam samo zatvoriti racun.
Nema drugog načina za ulogirati se trenutno na Betfair i bet365
-
Lay101Bonus Majstor18. lipnja 2019. u 18:52 #167152
-
md46135Bonus Majstor19. lipnja 2019. u 1:41 #167155
Malo sam tražio i našao se način bez VPNa i VPSa i bilo čega. Samo se treba na internet konekciju staviti Googleov DNS server. To su ove adrese. https://developers.google.com/speed/public-dns/docs/using
Točno kako radi ovaj lik u videu. https://www.youtube.com/watch?v=sZ5N8zNh4L4Radi mi sad bet365 i betfair najnormalnije.
-
nloborBonus Majstor22. lipnja 2019. u 12:43 #167157
Šta se događa danas Betfair radi bez VPN ?
-
DjuricBonus Majstor26. lipnja 2019. u 23:21 #167160
Ja sam probao da se logujem na Betfair danas(Srbija), mogu da se ulogujem, ali nema kvota ponudjenih.. Probao sam da povucem pare na Skrill, pise da se ceka transfer 2-5dana,jel i Vama tako posto prvi put povlačim?
Ima li nekih naznaka kako bi funkcionisanje Betfaira u Srbiji moglo da se resi? -
Lay101Bonus Majstor27. lipnja 2019. u 16:40 #167162
Izgleda da krajem mjeseca Betfair skroz napušta Srbiju i zatvara sve accove.
-
bojanstricBonus Majstor1. srpnja 2019. u 3:14 #167168
zatvorio vec sve racune za igrace iz Srbije:evil:
-
DjuricBonus Majstor4. srpnja 2019. u 14:22 #167172
Jel probao neko iz Srbije da li radi preko VPS sada BF?
-
RobinjoBonus Majstor5. srpnja 2019. u 16:52 #167177
Jedna moja draga me odj…
Dear Customer,
We are writing to inform you that Expekt.COM has permanently closed its operations in your country.
Consequently, you are no longer able to access our website.
Should you require any assistance, and if you still have funds on your account, please contact our Customer Service Department at [email protected] so that your funds will be paid out manually.
We apologize for any inconvenience this situation may cause.
We take this opportunity to thank you for choosing Expekt and wish you the very best for the future.
Kind regards,
The Expekt team
- Morate biti prijavljeni kako bi mogli odgovoriti na ovu temu.